دانلود مستقیم فایل
پشتیبانی

اطلاعیه فروشگاه

در صورت داشتن هرگونه سوال راهنمایی و پشتیبانی میتوانید با ایمیل sellfile2016@gmail.com در تماس باشید

تكريم ارباب رجوع

تكريم ارباب رجوع

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی تكريم ارباب رجوع

 

فرمت ورد قابل ویرایش

شامل: 49 صفحه

منابع کامل

 

تكريم ارباب رجوع

تكريم :

تكريم به معناي ارجمند شمردن ، گرامي داشتن و بزرگوار و عزيز شمردن است. طرح تكريم اگرچه با بيان موضوع و به كارگيري ادبيات جديد سعي در تزريق مفهوم نو در نظام اجرايي و اداري داشته است و بر مبناي مشتري مداري تنظيم شده، اصولاً داراي ماهيتي دستوري و تكليفي است كه مطابق آن دستگاههاي اجرايي دولتي ملزم به رعايت آن مي گرداند.

2-2 اهداف تكريم:

 1- شفاف[1] و مستند سازي[2]، و اطلاع رساني مناسب به مراجعان درباره نحو خدمت رساني از طريق بروشور، كتاب راهنما- تابلو اعلانات

2- بازنگري و اصلاح و مهندسي مجدد روشهاي انجام كار به منظور ايجاد سهولت و افزايش سرعت و دقت در خدمت رساني به مردم

3- تدوين منشور اخلاقي سازمان، به منظور ايجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع

4- نظرخواهي از مراجعان به اداره ها، درباره كيفيت خدمت دهي، و چگونگي برخورد كاركنان

  • ايجاد سازو كارهاي لازم، به منظور تشويق كاركناني كه موجب رضايت خدمت گيرندگان ميشوند و برخورد با كاركنان خطاكار
  • نظرسنجي از مردم درباره رضايت آنان از كيفيت خدمت رساني دستگاههاي دولتي


3-2 تعريف ارباب رجوع (مشتري):

مشتري شخصي حقيقي يا حقوقي است كه محصول يا خدمتي را دريافت ميكند. از ديدگاه سنتي مشتري كسي است كه فرآورده هاي شركت را خريداري كند در دنياي كسب و كار امروزي مشتري را چنين تعريف مي كنند (رضايي نژاد-1378) مشتري كسي است كه سازمان مايل است با ارزشهايي كه مي آفريند بر رفتار وي تأثير گذارد.

4-2 انواع دسته بندي مشتريان:


[1]  clarity

[2]  Documentation

 

 

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file564_1727983_7735.zip80.9k





پرفروش ترین محصولات